torstai 7. helmikuuta 2013

Inspiraatiota muualta: Muita ihania -pipo

Olen noin vuoden ajan ollut innokas blogien selailija. Se alkoi yhdestä, johon sattumalta eksyin ja jota aloin seurata (muistan, kun ahmin blogissa sillä hetkellä olleet postaukset, siis useat sadat, muutamassa päivässä - aina kun olin kotona, oli vaan pakko istua koneella ja lukea niitä!), ja pikkuhiljaa olen tutustunut yhä useampiin blogeihin. Saan niistä aivan valtavasti innostusta ja inspiraatiota. Olen bongannut muista blogeista muutamia oman blogini teemaan loistavasti sopivia ideoita, ja haluankin ylistää niitä täällä.

MUITA IHANIA -blogi on mielestäni herttainen, ja siellä julkaistun ohjeen mukaan tein minäkin tovi sitten oman piponi. Tosin lisäsin kyllä pipon ympärysmittaan pari silmukkaa lisää, ja se taisikin olla kriittinen erhe - pipo on hiukan liian löysä :( Olin myös pikkuisen tyytymätön aloitusratkaisuuni; tein ensin joitakin kerroksia joustinneuletta ja sen jälkeen vasta aloin neuloa noita "makkaroita" nurjalla ja oikealla vuorotellen. Tuo nurja kerros lörpähtää vähän tylsästi joustinneuleen päälle (joustinneule ei edes näköjään näy kuvassa). No, ei voi mitään!

Kannattaa tsekata blogin pipogalleria tuosta ohje-linkistä; ihmiset lähettivät bloggaajalle kuvia itse tekemistään Muita ihania -pipoista ja hän kokosi kuvat blogiinsa. Aivan ihania, todellisesti! Samalla ohjeella tehtyjä, mutta kuitenkin niin omanlaisiaan ja persoonallisia. Tähän pipoon saa mainiosti yhdistettyä lankakorin pohjalla majailevat jämälangat!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti